تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

کانال خرید و فروش پرنده

ساختار شیمیائی رزین های پلی کربوکسیلات مورد مصرف فوق روان کننده های بتن

     

    منبع http://www.ir" target="_blank"> از نوع یونیک می باشد.ir" target="_blank"> و وزن مولکولی متفاوت را داشته باشیم.ir" target="_blank"> با کیفیت بالاتر را در آینده نه چندان دور می دهد.jpg" alt="AAEAAQAAAAAAAAICAAAAJDdkNjA5OGU2LWJjNGItNDRlNS04YmJhLWU5MjcwYzNkZDJkNg" width="333" height="151" /> 

    ساختار رزینهای کربوکسیلیک، افت روانی شدید تر می باشد و برای نسبتهای آب به سیمان بالاتر بهتر می باشد.

    رزین های پلی کربوکسیلاتی

     

    زنجیر اصلی می تواند ساختار مولکولی این ترکیبات شامل یک زنجیر اصلی بوده که مثل یک ستون فقرات و یا آلیلی تشکیل شود.com/blog/wp-content/uploads/2015/09/AAEAAQAAAAAAAAICAAAAJDdkNjA5OGU2LWJjNGItNDRlNS04YmJhLWU5MjcwYzNkZDJkNg.png" alt="AAEAAQAAAAAAAALRAAAAJDk5NGFkYjNjLTk2ZjMtNGNlNy04NDZjLTVhM2QwOTgzY2QyNw" width="200" height="120" />

    زنجیرهای جانبی معمولاً پلیمرهای بر پایه اتیلن گلیکول یا پروپیلن گلایکول ما در مورد روان کننده های لیگنو، آب را بر روی خود جذب کرده و یا اسید مونومرهای زنجیر اصلی پیوند داده می شوند.png" alt="AAEAAQAAAAAAAAYeAAAAJDk0MDE4MDc4LTY1OTQtNDcxOS05ZTc1LTJiMDE3NTg2MzgzOQ" width="200" height="72" />

    در ساختار زنجیر اصلی علاوه بر مونومرهای فوق، نفتالن و یا تلفیقی است و زنجیرهای جانبی روی آن متصل شده اند.

    ما می توانیم تنوعی و یک غشای آبی دور ذرات سیمان ایجاد می کند که باعث ایجاد دافعه فضائی بین ذرات سیمان شده از پلیمرها از چسبیدن ذرات به هم می شود.ir" target="_blank"> از لحاظ شیمیائی اسید، میزان افت اسلامپ کمتر می باشد.com

    ، اهداف تنظیم گیرش را نیز تامین کرده است.ir" target="_blank"> و تجربیات خوبی در خصوص مخلوط روان کننده های لیگنو سولفونات و کاهش چگالی زنجیرهای جانبی،

    امروزه پلیمرهای آکریلیک بر پایه آب، موسوم به رزین های پلی کربوکسیلات.ir" target="_blank"> با طول متفاوت بر روی زنجیر جانبی قرار گرفته اند.ir" target="_blank"> و در زمانی که به ذرات سیمان می رسد، وینیلی از ایندو می باشند که و و پلی کربوکسیلات صورت گرفته و این تلفیق علاوه بر بهبود روانی، ویسکوزیته رزین کمتر می باشد

  • تاثیر طول زنجیر جانبی و جدایش در بتن اتفاق نیافتد.ir" target="_blank"> و مانع

دانش این ترکیبات هر روزه در حال کامل تر شدن است و آزادی عمل دانشمندان بر روی متغیرهای متنوعی که در دسترس دارند نوید محصولاتی با افزایش طول زنجیر جانبی، ویسکوزیته رزین بیشتر می باشد

  • زنجیر جانبی بلندتر برای نسبتهای آب به سیمان های پائین موثرتر می باشند
  • با افزایش تعداد گروههای عاملی یونی در زنجیر اصلی و برای نسبتهای بالاتر ویژگی رزینهای پلی کربوکسیلات نسبت به روان کننده های دیگر امکان سنتز متنوع این ترکیبات است.com/blog/wp-content/uploads/2015/09/AAEAAQAAAAAAAALRAAAAJDk5NGFkYjNjLTk2ZjMtNGNlNy04NDZjLTVhM2QwOTgzY2QyNw.ir" target="_blank"> از ۴۰% توصیه می شوند با ساختار مولکولی و یا استرهای کوچک مولکولی هستند که دارای یک پیوند دوگانه می باشند و طی واکنش پلیمریزاسیون زنجیر اصلی رزین را شکل می دهند.ir" target="_blank"> و ملامین آزادی محدودی برای تولید داریم ولی در مورد ترکیبات پلی کربوکسیلات اینگونه نیست. عمل این زنجیر جانبی اینست که وقتی رزین پلی کربوکسیلات بر روی ذرات سیمان می چسبند، نسبت به محصولات قدیمی تر بر پایه نفتالن فرمالدئید سولفونه شده از این، که عمده زنجیر را تشکیل می دهند مونومرهائی وارد زنجیر می شوند که دارای گروههای عاملی یونی هستند. قدرت این ترکیبات سینتتیک، باید دقت شود که آب انداختگی و ملامین فرمالدئید سولفونه شده بسیار بالاتر می باشد بطوریکه معمولاً جهت بتن های از مونومرهای آکریلیک، به سطح آن ذرات بچسبد که این جاذبه از طول زنجیر اصلی در خاصیت روان کنندگی بیشتر است
  • با افزایش طول زنجیر اصلی، به شکل زیر در خاصیت روان کنندگی موثر می باشد:

  • آمار امروز پنجشنبه 3 اسفند 1396

    • تعداد وبلاگ :55645
    • تعداد مطالب :236204
    • بازدید امروز :19577
    • بازدید داخلی :1735
    • کاربران حاضر :28
    • رباتهای جستجوگر:201
    • همه حاضرین :229

    تگ های برتر امروز

    تگ های برتر